hcv.mine.pl - Forum o tematyce HCV i HBV Strona Główna


 
   
 
Znalezionych wyników: 131
hcv.mine.pl - Forum o tematyce HCV i HBV Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Terapia, a potencja
Piotr S.

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1876

PostForum: Leczenie    Wysłany: 2012-02-29, 20:14   Temat: Terapia, a potencja
Temat, o ile będą chętni, proponuję kontynuować w wątku Leczeni , a impotencja
Ten zamykam.
  Temat: Terapia, a potencja
Piotr S.

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1876

PostForum: Leczenie    Wysłany: 2012-02-29, 02:41   Temat: Terapia, a potencja
Mam nadzieję, że Jurek wybaczy mi upublicznienie korespondencji, ale temat ważki dla wielu.

Pozdrawiam!
  Temat: Terapia, a potencja
Piotr S.

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1876

PostForum: Leczenie    Wysłany: 2012-02-29, 02:37   Temat: Terapia, a potencja
Napisał do mnie na prv :)

Witaj Piotr S.,

Witaj...Zadawalem, to pytanie ale sam nie wiem...Czy zle wysylalem czy moze tez nikt akurat nie wchodzil na to forum..????...Moze Ty bedziesz mogl mi odpowiedziec..Poniewaz piszesz,ze juz zakonczyles kuracje wiec na pewno wiesz..Chodzi mi o to czy podczas kuracji...ja mam swoja zaczac w czerwcu..Czy to leczenie wplywa w jakims stopniu na potencje..Czy oslabia sie poped seksualny ??..Czy tez wogole nie ma na to zadnego wplywu ??
Czekam i dziekuje za odpowiedz...Nie wiem czy podawalem swojego maila
przy rejestracji..wiec podaje [adres]


Odpowiedziałem:

Witaj!

Bywam ostatnio rzadko na forum, ale cieszę się że napisałeś, postaram się pomóc.

Bezpośredniego wpływu kuracji na potencję nie zauważyłem, ale tu mała uwaga: mieszkam sam i kontakty damsko-męskie nie zajmują mnie szczególnie. Ot, jak jest z kimś miło, to jest, czasem zdarzy się :D

Pośredni wpływ jest taki, że są zaburzenia koncentracji, człowiek zdecydowanie szybciej męczy się, pojawiają się problemy ze snem. Jesteś zmęczony, kładziesz się i .... kulasz w łóżku 5 godzin... Pozytywne jest to, że jak jednej nocy nie śpisz, to następną zaśniesz - tak przynajmniej u mnie było w okolicach 2-11 miesiąca.
Innym aspektem jest syndrom "nie swojej skóry", skóra wysusza się; dotykasz swojej twarzy i nie jest to ta, do której przyzwyczaiłeś się, włosy są wyraźnie osłabione, matowe i sianowate.

Przed kuracją, dają ci do podpisania kwit, że podejmujesz leczenie na własne ryzyko, niczego ci nie gwarantują i zgadzasz się że umywają ręce od wszelkiej odpowiedzialności.
To powinno dać do myślenia.

11 miesięcy to masa czasu do przemyśleń.
Teraz, po roku od zakończenia terapii, mam nadal minusa i cieszę się, ale zadawałem sobie pytanie, co by było, gdyby wirusek wrócił.
I wiesz, chyba nie podjąłbym następnej kuracji.

Szybkiego powrotu do zdrowia, trzymaj się ciepło i nie dawaj się niczemu.
Pamiętaj, że inni cię potrzebują.

Pozdrawiam
Piotr


Odpowiedz zwrotna:


Czesc witaj..



Dziekuje Ci serdecznie za odpowiedz...Naprawde, szukalem wszedzie ale nie moglem sie nigdzie jej doszukac...Dlatego

postanowilem sprawdzic u samego zrodla ha ha...No i udalo sie..

Wiesz...ja tez praktycznie mieszkam sam a moja partnerka przyjezdza do mnie z Niemiec co dwa miesiace...I jest

u mnie od trzech do siedmiu dni...Wiec wiadomo....seks jest bardzo intensywny...Praktycznie nie wychodzimy z lozka.

No oczywiscie nie liczac wyjsc pod prysznic i zeby cos zjesc ha ha...Dlatego naprawde ...baaaaaaaardzo martwila mnie

ta sprawa i spedzala sen z powiek....Ale teraz juz mniej wiecej bede wiedzial o co chodzi...

Najwyzej bedzie mnie musiala bardziej oszczedzac ha ha...choc bedzie to ciezkie do wykonania..

Jeszcze raz dziekuje Ci bardzo serdecznie za odpowiedz...

Pozdrawiam i gratuluje, ze Ci sie udalo....Wiesz, czasami mysle,ze jak bym sie nie dowiedzial...To zycie chyba by bylo

takie same jak jest...Przeciez praktycznie nic sie nie zmienilo w moim zyciu..No nie liczac tylko tego,ze jestes teraz

swiadomym...ale tak naprawde....wszystko jest tak samo...A najlepiej to po prostu olewac i nie myslec...Co ma byc

to i tak bedzie..Bez naszego intesywnego myslenia ha ha...Po prostu niektorych spraw nie da sie przeskoczyc..

Tak sobie to wszystko tlumacze...i chyba dobrze mi z tym ha ha...

Jeszcze raz dzieki...

Jurek...
  Temat: Czy HCV da się wyleczyć?
Piotr S.

Odpowiedzi: 87
Wyświetleń: 24664

PostForum: HCV   Wysłany: 2012-01-17, 22:48   Temat: Czy HCV da się wyleczyć?
Ja tam nie wiem czy z hcv można się wyleczyć, ale właśnie dziś dostałem info, że w badaniu kontrolnym rok po zakończeniu leczenia - minusik :-D utrzymuje się.
Pozdrawiam
  Temat: fryzjer - brzytwa
Piotr S.

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1711

PostForum: HCV   Wysłany: 2011-10-15, 00:46   Temat: fryzjer - brzytwa
Nie musisz się testować. Byłeś u fryzjera.
Idź do psychologa. :-D
  Temat: Jutro start mojego leczenia.
Piotr S.

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 7810

PostForum: Leczenie    Wysłany: 2011-10-15, 00:42   Temat: Jutro start mojego leczenia.
Witaj, Marzenko!
4 to moje ulubione :evil:
Da się pokonać :-D
Witaj na forum.
  Temat: Czesc wszystkim
Piotr S.

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 11764

PostForum: Przedstaw się.   Wysłany: 2011-09-28, 11:14   Temat: Czesc wszystkim
Tak napisałem, bo sanepid mnie wezwał 1,5 roku od stwierdzenia wirusa przez szpital :-D
  Temat: Leczenie - proces
Piotr S.

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 2212

PostForum: Leczenie    Wysłany: 2011-09-28, 11:12   Temat: Leczenie - proces
arepo
Dużo zależy od skóry; ja mam przetłuszczającą się i podobnie jak u ciebie wraz z jej przesuszeniem przez interferon wszystko poznikało. Ale są też ludzie, którzy takich problemów nie mieli, a przy interku, inne co prawda, ale pojawiły się.

Jak tak czytam o tym psychicznym kopie, to wam zazdroszczę. W moim przypadku obserwowałem raczej ogólne rozwalenie motywacji, problemy ze snem nie pomagały, a o koncentracji na czymkolwiek było tylko pomarzyć. Szczęściarze :-)
  Temat: Czesc wszystkim
Piotr S.

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 11764

PostForum: Przedstaw się.   Wysłany: 2011-09-28, 10:54   Temat: Czesc wszystkim
maryla1
Sanepid ma czas, upomni się :-) To taki styl biurokracji.

paweL
Witaj na forum! Brak miejsc na bieżący rok to standard. Uzbrój się w cierpliwość, wirus działa bardzo powolnie, masz czas.
  Temat: Witam
Piotr S.

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1228

PostForum: Przedstaw się.   Wysłany: 2011-09-18, 23:34   Temat: Witam
Nie wiem co ci napisać, werika.
Trzymaj się mocno, miej wiarę.
Pozdrawiam ciepło.
  Temat: Szczecin...kolejny w klubie )
Piotr S.

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1711

PostForum: Przedstaw się.   Wysłany: 2011-09-13, 00:24   Temat: Szczecin...kolejny w klubie )
Witaj, sony40!
Dział jak najbardziej odpowiedni. Pozdrawiam z prawobrzeża.
  Temat: Napis na karcie
Piotr S.

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2947

PostForum: HCV   Wysłany: 2011-09-05, 23:54   Temat: Napis na karcie
Zgłosić skargę do kierownika przychodni, upomnieć się o prawo do tajemnicy lekarskiej, postraszyć pozwem... ręce opadają...
  Temat: Hej jestem nowa
Piotr S.

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 6853

PostForum: Przedstaw się.   Wysłany: 2011-08-14, 20:41   Temat: Hej jestem nowa
mayones23 napisał/a:
Nie wydaje Wam się, że troszkę odbiegliśmy tutaj od tematu...? :-?


Tak, owszem ;-) mimo wszystko jesteśmy w "Przedstaw się".
Kurczę, staroświecko podchodzę w tej materii. Może i nie powinienem...

Być może wątek w pewnej części zasługuje na drobne wydzielenie, zobaczymy jak to wyjdzie.
  Temat: Początek leczenia: kilka pytań odnośnie terminu zastrzyków
Piotr S.

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 4642

PostForum: Leczenie    Wysłany: 2011-08-14, 20:27   Temat: Początek leczenia: kilka pytań odnośnie terminu zastrzyków
Co człowiek to opinia.
Mleko jest zdrowe, ale dla cieląt, dla człowieka niekoniecznie.
Jak masz pragnienie - pij, najlepiej wodę, dobrą, źródlaną, im mniej gazowaną, tym lepiej. Pij ją zamiast napoi zawierających aspartam (to największa trutka w produktach spożywczych). Jak nie masz pragnienia, nie pij - twój organizm podpowie ci co trzeba.

Na brak apetytu świetny jest wypoczynek na świeżym powietrzu, ruch: basen, rowerek.
Dobry jest też glutaminian sodu w fastfoodach ;-) ale tego nie polecam.
  Temat: Hej jestem nowa
Piotr S.

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 6853

PostForum: Przedstaw się.   Wysłany: 2011-08-14, 20:16   Temat: Hej jestem nowa
asiakara2 napisał/a:
postaram się nie robić tak błędów choć mi podkreśla i jak poprawie to znika podkreślenie to chyba już nie mam błędów
a co chodzi o przecinki to nie wiem kiedy mam wstawić Przepraszam :cry:


Jedna myśl, to zdanie. Druga myśl, to drugie zdanie, im krótsze, tym lepiej. Zdanie zaczynamy z dużej litery, a kończymy kropką.
Przecinki stawiamy przed: "że", "a", "który", powtórkami "i" i "a"; w tych wypadkach widać to najjaskrawiej.
Nowy temat, to nowy akapit.
Na orty będziemy brać poprawkę dysleksyjną.

Sorry, że naciskam, ale moja córka miała też taki papierek, a dziś pisze wzorowo. Zwyczajnie wstydziła się takich sytuacji i przemogła się do dbałości w pisowni.
Tak na prawdę Twoje wypowiedzi będą czytelniejsze i uzyskasz więcej wypowiedzi chętnych do podzielenia się problemami jakie masz.
 
Strona 1 z 9
Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.

Skup, sprzedaż palet - Tynki, wylewki maszynowe - Psychoterapia, Psycholog Kraków